Wednesday, October 6, 2010

"oh LeViSku.."

recording?? pegh terbaekkk.. men guitar akustika bombastika dgn che kam. hmmm, dah lama benar aku tak pegang 'levis.'
tanyalah..tanyalah.. kenapa aku sebut pasal levis pulak ni.. tanyala.. tanyala.. hehe.. (mentel)
bahwasanya gitar lama aku tue aku panggil levis, sbb aku letak sticker levis kat guitar kapok aku dulu tu.. huhu..
so, skang 'levis' aku ada kat adik aku a.chik.
aku nak pinjam gitar sapa pulak? ada gitar lebih????
anyhow, jari-jemari ku yg lembut ini akan ku kasarkan dgn tali2 gitar kapok yg kasaq tu.. ini janjiku!
tak salah aku, dah nak dekat 3 tahun dah tak main. start aku kawin ari tu la.. rupa2nya kehadiran 'levis' aku tidak disenangi oleh isteriku yang tercinta. lalu ku buang jauh dari sudut hati ini, membawa diri lah ia menetap di UMP gambang bersama tuannya yang baru.
TAPI, oleh kerana semangat dan idea yg telah diberikan oleh che kam, akan aku mulakan ia dengan Bismillah.. here we go, kam..!


ermm... bonus nie nak beli gitar lah.. hehe.. aku dah lama gian satu gitar kaler putih kat kedai gitar sebelah pasaraya seksyen 7.. korang jgn beli.. aku nak beli dulu.. TUNGGUUUUUUUU....!

No comments:

Post a Comment