Tuesday, November 9, 2010

chengkoiii 4: Hari yg best.... :-)

Salamun...

gua rasa cam best hari nie.. sbb apa? ya sbb apa? korang leh teka tak? teka je camner korang suka.. ok.. aku nak bagi teka-teki kat hangpa semua.. sila jawab naaa... Makcik Rini telah memasakkan kari gulai ayam untuk dihidangkan kepada keluarganya.. Soalannya.. Apakah yang ada didalam kari gulai tersebut.. korang jgn la jawab ayam pulak.. yeh..yeh..yeh.. klisee..
ok ada apa? ada apa dlm kari gulai tersebut? ada? Ada? ADA? ADAAA? yaa! ada ADABI.. melazatkan ADABI menyelerakan.. mengandungi berbagai rempah~~~, melazatkan kari dan kuah..
tapi yg bestnya bukan aku nak citer bende ADAbi ni.. aku nak citer aku dah dpt tune study aku balik.. hope it'll keep remain untill when2. hehe.. 1stly, aku ngadap EMT.. dorang kata subject ni killer subject.. apa betul begitu osman jailani??? cett.. mula la nak mengarut ni.. aku pon dan2 men tulis jer... hahaha.. aku hensem..! tu la yg best pasal blog ni.. korang nak atau boleh tulis apa yang korang suka.... tiada siapa yang nak halang.. dah nama blog.. aku malas nak edit2.. 1 shot jer!
Citer pasal EMT ni, aku baru selesai ngadap Coulomb's Law. meh aku terangkan coulomb's Law tu haper....
Coulomb's Law states that force F between 2 electrical charges Q1 and Q2 are directly proportional to the magnitudes for both products and inversely proportional to the square distance R between them..
F= kQ1Q2/Rsquare.. sajer jer aku poyo tulis kat sini.. nak bagi ingat utk definition exam nanti.. org kata apa.. practise makes perfect! pastu aku sambung lak dgn how to find electric field intensity.. start dgn point charges, line charges... esok aku ingat nak sambung surface charges and volume charges pulak..

Emm, utk kengkawan yg mengenali diri ini, mlm td aku baru jer potong rambut.. dah macam ahli bomba pulak.. (lor, jadi kerjaan lak aku nak bukak helmet abg bomba-tgk rambut) hahaha.. dituruti dgn Si Danish.. Danish dah jadi lagi hencem.. hehe.. 2 beranak kena gunting rambut.. mula2 ingat nak suh anak aku jer yg gunting.. tp tgk macam best lak nak gunting rambut time nak raya haji nie.. apa lgi.. moh teman ... jom-jom-jom-jom.. jjom gunting rambut! takyah la duk sibuk2 bela jambang tue,, bukan hensem pon.. konon2 nak jadi lagenda budak syaitonirrajim la tu.. farid kamil tu dah sah2 mmg stok model.. macam hangpa nak bela jambang buat apa.. bukan ms heo pandang pon... hehehe... siap ada pertandingan tue.. hahaha.. kantoi korang.. ada org gitau aku..

ermm... ok lah aku nak tido la pulak.. tgk anak aku menggeliat cam best jer.. zzzzzzzZZzzzz

p/s: hmm, best btul jadi budak, takyah pikir pasal kerja esokm pasal masalah, pasal bayar duit kete, duit rumah.. tau2 esok pagi.. makan, minum susu, tido... pastu main2 dgn anak sepengasuh.. huhu.. syurganya,,,

*sori arr cik kam, video masih gagal utk di muat atas kan..

No comments:

Post a Comment